sevaldqn1 Sevdayaz ay evettt gerçekten öyle başta sağlıklı olması tek temennimiz ama biran önce başlamak istiyorum alışverişlere isim arayışına hamileliğimin yarısına geldim zaten daha ne kadar bekleyebilirim diyorum 😂❤️
Sevdayaz sevaldqn1 kaç haftalık oldun ki benim oğlumda da çok net demişlerdi bunda da net dediler güvendim sanki😂😂
sevaldqn1 Sevdayaz evet bitanem cok bekledik kac doktora gittim kimse kesin birşey demedi hep erkeğe benzetildi en son gittiğimde nazlı kızım kendini gösterdi🥹
Sevdayaz sevaldqn1 maşallah sağlıkla gelsin minik kızçe. Benim oğlum da erkek olaun deyip duruyodu adını da Ali koymuştu kızımız gelecek 😂😂
Smyye0303 sevaldqn1 ben anlamıyorum erkek çocuğunu nasıl bilemiyorlar ya erken haftalarda belli oluyor pipisi😂
sevaldqn1 Smyye0303 kordonla karıştırma ihtimalleri varmış bebeğim ondan basta bana erkek denildiii son gittiğimde kız olduğunu öğrendik🥹