Mervisagac Aramızda gebelikte triod ile sorun yaşan varmı ya ben korkuyorum 😥 serbest T4 değerim 8.48 çıkmış ve şuan yutkunmakta zorluk çekiyorum normalmi
tlhmrv Mervisagac ilaç kullaniyo musun ? Bide kaçıncı haftasin belli bı haftadan sonra bebek kendi troid hormonunu üretmeye basliyomus endokrinci demişti