Kızlar merhaba herkese. 2 gün önce doktora gittiğimde plasentanın aşağıda olduğunu söyledi ve doğumda kanamaya neden olabileceğini bildirdi. Fakat 7.aya doğru normalede binebileceğini takipte kalacağımızı söyleyip üstünde çok durmadı ama ben internetten baktım dayanamayıp erken doğum falan yazıyor. Böyle bir durum yaşayan yada yaşayan bir yakını olan var mı?