Koladakı kafein bir başa uşaga kecir. Kola hamile olmayanlara bele ziyan iken hamile olanları düsünün. Ama ureyiniz isdiyirsede çox içmeyin. Mende bezen icirem ziyan oldgunu bile bile ama ozumu tuta bilmirem. Çalışıram az az içim ayda 1 2 defe falan.