Aysegulll11 21 haftalık gebeyim . 19.haftada kontrolüme gittiğimde yerleşim yerinin çok aşağıda olduğunu söylediler . Bı sıkıntı yok dedi dr ama korkuyorum. Yaşayan var mı aynı durumu
Tugbacolak Aysegulll11 benımde öyleydi kese aşşaya yerlesmıs demısdı ama buyudukce rahmı dolduruyor o durum kalkıyor ortadan sadece nu donemde kendınızı cok yormamaya bakın agrıya sebebıyet verebılıyor
Aslanemir Aysegulll11 benim ikici gebeliğim ikisinde de çok aşağıda olduğu için progestan kullanyrm arada baskı yapıyo sadce
Aysegulll11 Tugbacolak Zaten hamileliğimin başından beridir baskılarım kasık ağrılarım bel ağrılarım var ve devam ediyo
Aysegulll11 Aslanemir Benimde ikinci gebeliğim ilkini 20. Haftada kalp durması nedeniyle kaybettim . İster istemez bu hamileliğimde biraz evham yapıyorum napim elimde degil