Kızlar dün randevum vardı hersey çok iyi dedi doktor ilk nst ye girdim fakat orada çok düzenli sancım çıktı yatış aldım ciğer geliştirici yapıldı hap ve serum veriliyor başına gelen varmı acaba çok üzgünüm tek isteğim evladımı sağ Salim kucağıma almak Dua edin bana olurmu çok ihtiyacım var 🤲🏻😔