Bktsvcn ilk bebeğimde 30 dan sonra karın çevresi hep 2 hafta gerideydş . Artık çok az kilo alıyor demişti doktor çok korkmuştum. Her hafta çağırdı yakın takibe aldı. Genetik dedi çünkü ben de prematüre doğdum. Bebeğim 38 haftada doğdu 2600 dü ama maşallah çok sağlıklıydı hiç kuvöze falan girmedi biraz zayıftı sadece. Ama maşallah şimdi yaşıtlarnı geçti doğdıltan sonra yakaladı kapattı o arayı yani korkmayın Allah’ın iznlyle. Ciddi bir durum olsa söyler doktorunuz