Bana da doktorum onu önerdi ama daha sezaryen olup olmayacağı netleşmedi. Çevremden edindiğim bilgilere göre spinal anestezi en rahatıymış. Çok fazla yan etkisi yokmuş, bünyeden atarken mide bulantısı, istifra, öksürük gibi şeyler yaşatmıyormuş. Zaten 1-2 saatlik etkisi olan bir şeymiş. Ameliyat başladıktan sonra 40 dakika içerisinde bitiyormuş. Genel anestezide genelde istifra ederek atıldığı için dikiş yerleri zorlanıp acıyabiliyormuş. Spinalde belden vurulan iğne dahi hissedilmiyomuş. Sadece dikerlerken dokunma hareketlerini hissediyormuşuz ama herhangi bir acı duygusu olmuyormuş. Sonrasında en fazla hafif bi bel ağrısı veya omuzlara vuran sırt ağrısı yaşanabiliyormuş onun içinde ağrı kesici kullandığımızda geçen bi ağrı olduğu için günlük rutin hayatı çok fazla etkilemiyormuş. Bol muşlu bi yorum oldu kusura bakmayın duyumlarımı ve kendi doktorumun verdiği bilgileri paylaşmak istedim 😊