Ben 18 haftanın içindeyim 14 haftalıkken doktorum erkeğe benziyor demişti ama net değil kesinlikle dedi . Bugün tekrar gittim yok acmiyor bacaklarını dedi oksurttu karnıma minik minik vurdu bana mısın demiyor. Siz ne zaman öğrendiniz acaba ? Herkes geçse kızdir erkek kendini belli ediyor diyorlar