Mmeleklr2 kuzum ilk dersde acemi oluyosun illaki bende oyleydim sonraki derslerde de arabaya bindiginde ilk 5 dk felan tedirgin oluyosum ama elim alisinca inan ki zor gelmiyo ki zaten sürdükçe vucudun bile alisiyo otomatik olarak ne yapacaksan yapiyosun bide bisi dicem kuzum sinyale cok dikkat et direk birakiyolar araba dur kalk yaparken istop ederse iki hakkin var yayaya yol vermen cok onemli ayrica okul bolgesi varsa hiz sinirina dikkat et. Bide bisi daha dicem kayitli oldugun kursun youtube videosu varsa guzergahin onu izleyip guzergaha da calis zaten bi iki dersten sonra ezberliyosun bi onemli nokta daha deyincem ben toplamda 4 ders aldim bi ramazanda iki gun aldim bide bayramdan sonra iki gun aldim son iki dersim sinavdan 1 hafta onceydi nerdeyse sende son iki dersini sinavdan bi kac gun once al cunku butun derslerini isleyip uzun aradan sonra sinava gidince araba cok bilinmezlik gibi geliyo dedigim gibi yaparsan elin daha alisik olur kendi arabaniz varsa guzergahi turla ben sinav gecesi 12 de felan guzergahi tam surdum sonra sinav seklinde sure tutup surdum bu sekilde yaparsan da daha iyi olur merak etme kuzum elin alisinca heycan kalmiyo hayirlisiyla alirsin insallah ben de ilede sinavlari tek de gecen tek kisiyim 3 abim var hepsi 2. 3. Sinavda alabildiler ehliyeti bende cok heycanli biri oldugum halde tek de gectim iki sinavi da