Hic kendinize dert etmeyin stres yapmayin hocanizi iyi dinleyin dikkatli olun devir gostergesi cok onemli sag sol aynalari kullanmayi aksatmayin kapiyi acarken sag elinizle acin hocalar cok dikkat ediyor sinyalleri unutmayin dururken sag kalkarken sol sinyal :) yokus kalkista zorlanmistim ilk sinavdan bu yuzden kaldim patinaj bile atsaniz olur kasmayin kendinizi :) umarim kazanirsiniz simdiden hayirli olsun ❤️