Kızlar merhaba 1 veya 1.30 saat önce regl ağrısı gibi ağrılar başladı bende önceden de oluyordu yalancı sancı ama yatınca dinlenince bı müddet geçiyordu şimdi belim kasıklarım ağrıyo çok şiddetli değil ama sancı var hissediyorum ve geçecek gibi oluyor tekrar hissettiyor sizce doğum belirtisi felan mı ?