Merhaba adetime iki gün kala bugün çok net çizgiyle öğrendim 🐣 boş gebelik geçirmiştim onda çok silikti o yüzden buna çok şaşırdım. Hcg 430 çıktı. Sizce değer iyi mi bilgisi olan ve hastaneye ne zaman gitmemi tavsiye edersiniz yorumlarınızı bekliyorum 🌺