Ogretmenms Kızlar 36+4 olduk doktorum doğum için herhangi bir tarih vermiyor, burda görüyorum tarihleri belli olanları ama bize henüz bir şey demedi normal mi bu durum sizce? Sezaryen ya da normal doğum falan da demedi🤦♀️
Tugcecan26 Ogretmenms devlet takipli misiniz? Eğer öyleyse sizin yada bebeğinizin bi rahatsızlığı yoksa normal dışında doğum yapılmıyor onun için de tarih vermiyor doktorlar
Hilalgurce Ogretmenms 38 de çatı muayenesi yapar orda söyler çatın genişse normal doğum der. Aksi olursada acil sezeryanla alir
Ogretmenms Hilalgurce 38 haftalık olmamı mı bekliyor acaba 🤦♀️ yani inşallah öyledir de doktorun umursamazlığından değildir ☺️
Hilalgurce Ogretmenms yok ya aksi bir durum olsa sezeryan gibi duruyor der zaten bebek kafası falan inmiştir onun söylemesine gerek yok ki sizde sorun suyu nasıl kilosu nasıl baş gelismi eşi yukardami aşağıda mi diye sorun kontrollerde.. ben soruyorum bunları Dr ne çok şey sordun hastalarım bekliyor dedi birkeresinde 😁. Banane hastalarından bende hastanim