Nurrrrrrr06 kesinlikle park beşik. İlerleyen süreç için şöyle söyliyim arkadaşımda mobilya var çocuk beşikten inemediği için sürekli ağlayarak uykudan kalkıyor. Bi gün bende uyudu park beşikin açılan cebini açık bıraktık uyandı yanımıza geldi ( yabancı bir evde uyanmasına rağmen ağlamadı düşünün yani ) mobilyalarda Düşme tehlikesi de var tabi Allah korusun. Ayrıca seyahatlerde yanınızda taşıyabiliyorsınuz nerde yatcak derdi olmuyor
Ben çok montessori istiyordum park beşik görüntüsünden nefret ederdim alıştım 😂😂😂 uni bayb aldım hepsiburadadan