Kıızzlarr 17. Haftama girecem ve düne kadar hurafelere göre erkek diyordular, doktorumda 12. Haftamda hazırlık yapmak için erken ama erkeğe benziyor demişti. Dün öğrendim kesinlikle kız olduğunu ve hazırlıklara başyalabileceğimi söyledi. Çok sevindim 😍😍kaygım şundan yana bu sefer sonradan değişebilir diyenler çıkıyor 😂😂