Kızlar benim toplam 4 hamileliğim oldu ilk gebeliğim düşük tehlikelisi vardı kanamam çok iki buçuk aylıktım düşük yaptım ikinci hamileliğim çok şükür bir oğlum oldu ama ondada çok sıkıntı çektim düşük tehlikem vardı 5 ay hiç kalkmadım son ayda gelişim geriliği başladı sonra mecburi sezeryan oldum onda çocuk aspirini kullandim oğlum iki yaşına gelince bir kardeşi olsun istedim hiç doktora gitmeden hamile kaldım iki aylık olunca oda düşük oldu son gebeliğim de önceden doktora gittim muayene oldum tahlilerimi oldum folik asit kullandım 6 ay sonra hamile kaldım yine lekenmem vardı doktor hemen kan sulandırıcı iğne başlattı enox 6000 20 gün kullandım ama kalp atışı oluşmadı sağlıksız gebelikte mecburen kürtaj oldum şimdi oğlum 7 yaşında ve son kürtajım 3 sene önce oldu tekrar denemelimiyim yine aynı sıkıntıları yasarmiyim çok korkuyorum ama oğlum bir kardesi olsun çok istiyor ne yapicam bilmiyorum