Meryemulutas kasık ağrısı yerleşme kaynaklı olduğu için normal çok aşırıı acılı olmadığı sürece korkmanıza gerek yok ağda için de kendinizi yormadan sıkmadan kasmadan yapabilirsiniz ama eğer kuaföre gidiyorsanız daha iyi olur şip şak hemen biter ve tanıdığınız sürekli gittiğiniz biyer olması da önemli dinlene dinlene yapar size ben 15 haftalık oldum hayla daha gidiyorum çok acı hissettiğimde dinleniyoruz öyle devam ediyoruz bi problem yaşamadım ama kuaförümün eli de hafif acı hissetmiyorum başka kuaföre gittiğimde hissediyorum ama kendi kuaförümde hissetmiyorum bu yüzden eline alıştığınız kişiye gitmeniz daha iyi olur. Allah sağlıklı bir şekilde kuacğınıza almayı nasip etsin inşallah ♥️