İlk doğumumu imperial de yaptım felaketti doktor tatile gidecek diye 38+5 te aldı beni tabi sonradna öğrendim bunu banada geliyo 2cm açıklık suni sancıyla 8 saatte dogurttu beni canım çıktı dünya dikiş şimdi akillandim numuneye gidiyorum duygu hanıma çok memnunun evde başını göreceğim yavrumun öyle hastaneye gideceğim😂😂😂