Sabahtan beridir ağrı mi sancımi nedir bişey vardı regl ağrısı gibi doktora gittim akşam açıklık yok dediler kasılma var sadece dediler nişan su fln da gelmedi 39 haftalıgiz ne olacak şimdi niye açıklık hıc yok dogumun başlamasi için ne yapmalıyım kızlar yardım eder msnz yaa