Umutbatum benimde iç karnım dar tatlım ama çatlamak biraz genetik bşy ben kakao yağ kullanıyorum 7 aylığım ama karnım 9aylık gibi kepte büyüktü bütün kilo karında toplanmış durumda 🙈 15 kilo aldım maşallahım var dolu dolu gidiyorum 🙄😒😬😂🙈 çatlağım olmuşmadı ama son güne kadar çatlaya bilirim belli olmuyor en önemlisi yağ kullanımı bol su be kaşımamak. Karnım kaşımdığında avuç içimle atletimin üzerinde gezdiriyorum ellerimi asla kaşımadım. Annem kaşıma dedi çok dayanamazsan ıslak havlu bez mendil onlarla hafifçe sil 😇