Sunaartc Bel ağrısıyla gittim 3. Haftalık olduğunu öğrendim aşırı aşırı belim ağrıyor ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum yatalak gibi oldum hareket edince dayanılmaz bir ağrım var
Anneoluyorumbb Ahhh canım bende öyleydim erkek çocuğu bele vurur diyolardı öylede oldu üşütme ağrısı gibi çok ince sızı gibi bir ağrıydı 11 haftalık olana kadar çektm çok şükür geçti
Pamuk Anneoluyorumbb Ona katılmıyorum.Kardesimin erkekti gram ağrı cekmedi.Benim kızdı aynı felçli gibi ağrıdan yürüyemiyordum tamamen hurafe.
Meryemulutas Yanlız değilsin bende 6 haftalık hamileyim karnımda kasıklarımda ve belimde asırı agrı oluyor