Bende de çok sırt ve bel ağrısı vardı. Ağlayacak duruma geliyordum. Ne oturunca ne yatınca rahat edebiliyordum. Bununla ilgili bi pilates videosu var. Tek yapışta bıçak gibi kesildi inanamadım. Herkese sevindirik şekilde anlattım. Başka biri deseydi valla inanmazdım. Birkaç gün arayla yapacağım. Bi bak istersen bana dua edersin 😁