Merhabalar benimde 3 hafta gelişim geriligi var dediler yok rahım kısalıgı var dediler eve gelişim geriligini biliyorsum fakat bu zamaan kadar hep özele gidiyorsum rahim kısalıgından bahsermediler aksıne rahminiz iyi denildi sormak istegim alta resim koycam sizce cokmu geride veya bu gerilik toparlanırmı böyle olup saglıklı dogum yapan oldumu gercekden artık cok morelim bozuluyor hastanelere gitmek bile istemiyorum . Lütfen böyle bir sey basına gelen varsa söyleyebilirmi iyi bir dogum gecirdinizmi . Ölcümleri nasıl iyimidir bilgim yok biseyde demiyorlar anlamiyorumda .
