Busradc-1928 Merhabalar şuanda 10. Haftadayım, 3 haftadır geçmeyen bir ağrım var kuyruk sokumu kalça tarafında doktorum rahım büyüdüğü için ağrı olur dedi fakat ağrı hiç geçmiyor sizde normal mi? Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum ne
naneliseker_ Busradc-1928 bende de arada oluyor 12+4 üm. Demekk8 normal fazla yormayın kendisini düzenli kısa yürüyüşler iyi gelmişti
Sunshine__ Busradc-1928 27. Haftadaym bende hala var arada geçiyo sonra tekrar geliyo bebek büyüdükçe ağrı yerleri de değişiyor
Aasli-342874 Busradc-1928 32. Haftadayım sizin haftalarınızda başladı ne yaparsanız yapın geçmiyor 🥲 uzun süre oturmayın bebek büyüdükçe acı daha da artıyor
e_blue_sky_a Busradc-1928 ilk gebeliğimde öyleydim ben sonunda düşük oldu. Şimdi progestan kullanıyorum çok iyim. Sen de iste progestan versin faydası var zararı yok 12.hafta bitene kadar zaten 1kutu yeter
Busradc-1928 naneliseker_ bende ağrı hep var ara ara değil , yürüyüşü denedim fakat hiç işe yaramadı maalesef
e_blue_sky_a Busradc-1928 olmadı. 10.gebelik haftasında aniden kanama başladı kürtaj vs. Ama o güne kadar ben evde çamaşır makinesine çamaşır bulaşık makinesine bulaşık koyamaz durumda idim. Benim doktorum çok gevşek Bi adamdı bisey olmaz dedi rahim genişliyor dedi. Sonunda düşük oldu. Kuyruk sokumu ağrıyordu ve rahim her an adet olacak gibi hissettiriyordu. Sen Progestan iste Bi de yürüme çok yorulma dinlen doktorlar ağlamayana emzik vermiyo
Zeynep_99 Busradc-1928 ben hamileyken 30haftama kadar çektim doğum sonra yine çekmiştim oturamiyosun o kadar canım aciyo normal yani
Busradc-1928 e_blue_sky_a kontrolüm 2 hafta sonra ağrı için her yazdığım da kanama var mı diye soruyor , yok deyince olursa hemen hastaneye gelin diğer türlü korkulacak bir şey yok diyor . Farklı bir doktor görüşü daha alayım o zaman teşekkür ederim bilgilendirme için
e_blue_sky_a Busradc-1928 yani aslında mantık şu. Kanama başlayınca bebek ölürse sağlıksız bebektir ölse daha iyi. Ama kanama başlayınca bebek kalbi atıyorsa progestan dı iğneydi oydu buydu müdahale ederiz. O yüzden kanama olmadan veya düşük geçmişin yoksa progestan vermiyorlar. Geçen doktoruma sordum bu progestan ın Bi zararı olur mu dedim yok faydası var zararı yok kanama yoksa bile 12 hafta olana kadar kullan dedi. İnşallah Allah hepimize 12.haftayi görmeyi nasib etsin ve doğumu görelim İnşallah
Tugrann-annesi0404 Busradc-1928 benim de başlarda vajina ağrısı çöktü vitaminlere geçtim ve bitti hepsi
Tugrann-annesi0404 Busradc-1928 Düşük riskim vardı başlarda ona bağlıyordum uzanınca hep ağrım vardı ama geçti senin de geçer inşallah