Nazllllcan o haftalarda başıma gelmisti hatta çalışıyordum 10 gün rapor verdi progestan fitil kullandim bı sure, sonra fitilim bitince bir hafta sonra 14-15. Hafta gibi yine kanamam oldu tekrar başladım.bi süre yine öyle devam etti, progestan tutuyor benim anladığım inşallah bı sorununuz olmaz