Selam kızlar ( çok uzun yazıyorum bu arada ona göre okumak isteyen olursa )bende burda bol bol doğum hikayesi okudum bende yazmak istedim hep dua ettim Allah’ım kolay bi doğumum olsun diye . Dün saat 16:40 ta duştan sonra uzanayım dedim uzanır uzanmaz suyum geldi bi anda fırladım kayınvalideme söyledim tamam sakin ol dedi ben dedim kuaföre gitmem gerek ağda yapmalıyım 😂 suyum gelmiş dert ettiğim ağda valla hemen pet taktım hemen çıktım eve yakın kuaför var oraya gittim alamam dedi müşterisi vardı saç boyama sonra başka yakın kuaföre gittim ciletle alırmısınız dedim yok dedi ağda yaparız tamam dedim ağda yapıyor suyum akıyor 😂 kadın da stresli doğurma şurda çocuğu alamam ben diyor doğurim aksiyon olur sana diyorum 🤦😅 bendeki rahatlıkta ama korku ve stresten her yerim titriyor neyse eve geldim eşim işten gelmişti bile hemen hastane gittik 17:30 gibi muayene etti çatı muayenesi ve nst 2 cm açıklık baş geliş dedi çocuğun başını hisettim diyor nst de sancı yok ztn sancım hiç yoktu doğum doktoru yok diye başka hastaneye sevk ettiler gelir gelmez tabi çatı muayenesi tekrar nst saat 20:00 gibi yatış yapıldı sancı vs hiç yok su aşırı fazla akıyor şuan 2. Paket depend gettittirdim eşime sancın yok uyu dediler biraz uyudum ama çoğunlukla hareket ve yürüyüş yaptım hemşireler uyu diyor vücudunu yorma dopuma hazır olsun tabi ben dinlermiyim yine odada yürüyüş yaptım sabah kadar uyumadım ama çok yorulmuştum ne zmn çatı muayenesi yapılsa 2 cm açıklık ama su fazla ve nişan geliyor doktor muayene etti cihazdan bebeğin kilosu az malesef erken doğum ztn beklicez dedi normal doğum olacak ilk çocuğum normal doğum diye bundada şansımızı deniyelim dedi sabaha karşı az az sancılarım başlamıştı çok hafif ama benim ağrım fazla oluyordu doktor diyor sancı yok ben diyorum nası yok canım yanıyor sancılar hala 10,12 arası staj öğrencisi diyor bana doğum için sancım 35,40 olması gerek 2 cm açıklıkta saat 10 civarı suni sancı verdi ilk başta en az derecede arada bi yükseltecem dedi ebe tamamdedim ilk başta iyiydim 1 saat sonra başladı hafif hafif nst de sancılar 10,15 arası oluyordu az inliyordum yürüyüş yap hareket yap sancılarını ayakta geçir dedi ebem ve arada bişeyler ye aç kalma ama ben ne yesem kusuyorum öksürüğüm vardı o beni ayrı yordu ne zmn uznsam boğaz yanması ve öksürük birsürü kusturdu beni 1 saat sonra ebem geldi ve suni sancıyı arttırdı ben biraz odada biraz muayene odası biraz nst odasında çektim sancıları bide tabi çatı muayenesi yaparken birsürü staj öğrencisi gelip izliyor biraz utanç verici oluyor tabi ama o ağrıyla hiç takmıyorsunuz 😂 olsun bitsin kafasına giriyor insan neyse çok uzatmayım artık saat 12 arası 7 cm açıklık aşırı fazla sancı benim sesim inletiyor her yeri dakikada bir geliyor sancılar nst bağlıyorlar orda sancıyı çekmek çok zor ama sancı geçnce kuş gibi hissediyorsunuz sancı başlayınca ağrıdan ne yapacağınızı şaşıroyorsunuz ebem dedi ben ne dersem yaparsan 2 saate doğurursun dedi tamam dedim sancım geldiğinde kalk çömel yap dedi biraz yürü iki adım yavaş yavaş dediğini yaptım ikide bir gelip cm açıklığına bakıyordu sancım geldiğinde baktı dedi hadi doğuma 8 santim kaka gibi ıkınma gelirse söyle ztn hep geliyor dedim tama artık gelirse ıkınma doğurusun dedi hemen aldılar beni doğumhaneye saat 14 :30 da beni yatırdılar ıkınman geldiğinde uzun nefes al ve bi anda nefesini tut ıkın dedi sancım geldiğinde dediğin yaptım ama sesim doğumhaneyi inletiyor çok ağrılı bişey malesef ama Allah dayanma gücünü veriyor ve kadını kutsal yapan şeyde bu bence sancım geçtiğinde durdum bebeğin kafası elimde tekrar dedi tekrar yaptım sonra hadi bu son dedi bi kez daha çok uzun ıkınmamala bebiğimi karnıma koymaları bir oldu .saat 14:50 de doğdu emine hiram🥺🥰 bende miniciksin kızım güzel kızım Allah’ıma şükürler olsun diye inliyordum doğumhanede hemen alıp temizlediler o sırada plasentayı çıkarma işlem ve dikme işlemi başladı biraz ağrıyor dikme işlemi ama benim plansetada bi sıkıntı vardı baya basıtrdılar ve uzun sürdü orası aşırı fazla acıdı malesef bebeği tarttılar 2,280 gram o yüzden küveze aldılar almadan emzirebilirmyiim dedim doktor muayenesi olmazsa olmaz dediler bari almadan kucağıma verin iki dakikalığına verdi kucağıma orda foto çekmelerini rica ettim bebeğimi öptüm aldı gitti ve o gidiş bu gidiş şuan saat 23:10 ve hiç görmedim sabırsızlıkla bekliyorum benim dururmum gayet iyi ne istesem yiyip içebiliyorum ağrım çok az çok iyi ilgilendi ebelerim ve doğumhane masasına oturur oturmaz besmele çektim ve ayetül kürsiyi okudum içimden ve3,4 ıkınmayla doğdu bebeğim gece de Meryem süresi dinledim çok iyi geliyor ve size tavsiyem doktor ve ebeler ne derse onu yapın çok yorucu ama ilk doğumuma göre daha kolay bi doğum oldu inşallah miniğimede en kısa zamanda kavuşurum bütün annelere kolaylık versin rabbim hiç bi doğum kolay değil hepsinde o sancılar çekiliyor ama inanınki Allah dayanma gücünü veriyor ve bebeğinizi kucağınıza alınca hepsi geçiyor ve o sancıları unutuyorsunuz Allah tüm doğuran ve doğuracak anneleri tek avazda kurtardın bu duyguyu her kadına yaşatsın inşallah çok uzun oldu özür dilerim ama yeni doğum yaptım diye ayrıntılarıyla taze taze yazmak istedim belki bilgilenirsiniz diye☺️