Doktorunuz özel bir sebep yüzünden sırt üstü yatmayı sakıncalı bulmadıysa her şekilde yatabilirsiniz. Sırt üstü yatmayı önermemelerinin sebebi atar ve toplar damarlar oradan geçtiği için baskıya uğramaması gerekiyor. Bebeğe giden kan akışını zayıflatıyor sadece. Bacak aranıza yastık koyup, göbeğinizin altına da ince bir minderle desteklerseniz bir nebze rahat ediyorsunuz. Ben de gebeliğimin başından beri hep sağa dönük yatıyordum, son haftalarımdayım artık ne sağa ne sola ne sırt üstü yatamaz oldum. Vücudunuz da bebeğiniz de rahatını kendi belirliyor çok akıllı bir mekanizma var içimizde. Korkutmayın kendinizi, bir şey olmaz Allah’ın izniyle :)