Nur_50 Aylinnida canım kayısı hoşaf yap iç birde sabah aç karnına kefir iç ben çare öyle buldum bağırsak florasını düzenliyor bol lifli şeyler ye bol su tüket
e_blue_sky_a Aylinnida kesinlikle şunu yap 3gune hem ödem atarsın şişlik gider hem de kabızlık. Her sabah ve her akşam hicbirsey yemeden önce kendine salata yap Bi tabak ilk onu ye ekmeksiz. Sonra ne yiceksen ye. Baya iyi geliyor
Koztaburcan Aylinnida magnesie calsine ilacını doktora sorarak kullanabilirsin suyun içine atılıyor toz halinde
Oznurkocuk Aylinnida ben de 34 haftalığım çok kötüydüm bol bol kurutulmuş kayısı yedim çok şükür düzeldim
AysunI Aylinnida merhaba Bir su bardağı sıcak suya kaynar olmasın ılık gibi 1 yemek kaşığı zeytinyağı ve bir tatlı kaşığı bal karıştırıp için şifa olsun inşallah deneyebilirsiniz fikir olsun 😊✌️🌼