Haticesura Merhabalar hanımlar, gebelikte kan pıhtılaşması yaşayanınız oldu mu benim değerim yüksek çıktı pıhtı atma durumuna karşı doktor aspirin verdi başına böyle bir durum gelen oldu mu acaba
Yusufayazin__annesi Haticesura canım trombosit tahlilin mi yüksek cikti bendede heterazigot homozigot pihtilasma var mış 2 düşük olduğu için yaptırmıştım genetikte sağlık ocağında genel tahlil yaptırdım trombositim 424 çıkmış aspirin verdi bana kadın doğumcu vermedi gerrkeli değil deedi
SusamTanecigi Haticesura pıhtılaşma testi yaptirmistim kürtaj olunca pıhtılaşma çıktı şuan ikinci gebeliğim ilkinde de iğne kullanmıştım gebelik boyunca şimdi yine kullaniyorum
Hilalgurce Haticesura hangi değer d dimer mi yüksek? Bende 3200 kısır çıktı corasprin kullanıyordum onu kesip oksapar iğneye basladik 36. Haftaya ya kadar kullanacağım. Bende genetik.testikme heterezigot çıktı riskli yani bunu ilk baştan bildigimizden gebelik boyunca corasprin kullandık ilk gebelikte tabi. İkincide iğne. Kaybınız çok elhamdülillah
Musemma06 Ben kan pıhtılaşması testi yaptırdım ağır pıhtılaşma çıktı homozigot ve heterozigot şuan hamileyim ve hem kan cıvıltıcı hap hemde oksapar iğne kullanıyorum her gün
Haticesura Ben şimdilik aspirinle başladım 22 haftalık hamileyim sizde de sağ göğüs ve sırt ağrısı oluyor muydu
Hilalgurce Haticesura nefes daralması artmıştı kadın dogumcu göğüs hastalıklarına yönlendirdi d dimer çok yüksek çıkınca ikisi birlikte paslasarak başladık iğneye
Hilalgurce Haticesura hem bu çok yüksek değil zaten sınır 0-550 arası sizinki bence gebeliğe bağlı cikmis
Haticesura SusamTanecigi ben hiç pıhtılaşma tahmin etmedim sağ göğüs ağrısı be sırt ağrısıyla gittim öyle bayıldı
Yusufayazin__annesi SusamTanecigi benimde bir çocuğum var hamilelikte bir gram sıkıntı yaşamadim ama arkadan 2 düşük oldu yaptırdım su dediklerim çıktı işte kadın doğumcu basltamadi kan sulandırıcı gerekli değil herkeste mevcut bu dedi sağlık ocağı acil kullanmamı soyledi
Haticesura Yusufayazin__annesi bana da dahiliye verdi ama kadın doğumcu onay verirse kullan dedi o da kullanmamı söyleyince başladım bugün
SusamTanecigi Yusufayazin__annesi başlayın o zaman hemen çünkü sizden bebeğe kan akışı olmuyor o zaman maalesef ilk gebelikte değil sonrada çıkabiliyor
Haticesura Hilalgurce bende de nefes darlığı değil de sağ göğüs altı ağrısı ve sırt ağrısı oldu ayakta duramıyorum neredeyse
Aynurkrm Bende yaptırdım düşük ve erken suyum geldiği için genetik doktoru sonuçlar normal dedi buraya paylaşsam bakabilir msiiniz
SusamTanecigi Aynurkrm heterozigot yazanlar hastalıkli gen oluyor yada homozigot yazar benim de homozigot mesela ve ben gebelikte iğne kullanıyorum
SusamTanecigi Abk hayır ilk gebeligimde bilmiyordum gelişimi durdu kürtaj oldum onun sonrasında test yapıldı kızıma hamileligimde kullandım çok şükür sağlıkla dünyaya geldi