Kızlar 19 haftalık hamileyim ultrasona göre 1 hafta önde. 2 gündür sanki 30 kişilik yemek yemişim gibi, içimde şişen bi balon var gibi, nefes alcak yer kalmamış gibi. Bu zamana kadar ne kilo aldım ne karnım çıktı. Ama şuan sanki 9 aylık hamileyim gibi hissediyorum. Haftam çok erken değil mi böyle şişik hissetmem için. Dıştan şişiklik değil içten bi şişiklik. Acaba rahmim içerde yer mi bulamıyor artık, dışarı mı çıkmak istiyor 🙄 Şuan nefesim sanki maraton koşmuşum gibi içimde nefes alcak yer yok gibi ayyyy 9 aylık olunca napacağım şuan onu düşünmeye başladım 🫢🫢