Esracmmm Kızlar hasta oldum soğuk algınlığı ama fena oldum ilk 10 gün ilaç almadım ama çok yavaş iyileşme süreci oldu sonra ateş falan yoktu birde ilaca başladım doktor verdi 2 gün oldu sizce normal mi bi türlü geçmedi
Esracmmm Bi diyin normal mi uzun sürmesi biraz boğaz ağrısı gıcık gibi yatınca öksürük burnum tıkalı arada
Babyay Doktor ilacı gebe olduğunuzu bilerek vermiştir zaten sorun olacağını sanmıyorum bebeği etkileyeceğini düşünmüyorum bazı hastalıklar bu şekilde uzun sürebilir içiniz rahat etmezse doktora gidin tekrar
Kaderakds 27 haftalık benimki de 3-4 defa çok ağır grip oldum tek çözümü serum burun tıkanıklığı icin sıcak duşta burnu iyice temizlemek öyle açılıyor en azından