Ireemm1 Kızlar bebeğim 23 günlük oldu hala çok uyuyor emzirmek için zorla uyandırıyorum o da epey bi zaman alıyor normal mi acaba çok üzülüyorum
Daisy0000 Ireemm1 Benimkide 25 günlük ,doğru düzgün uyumuyor ,gazı çok oluyor :( Devamlı emmek istiyor ,göğüs uçlarım resmen parçalandı.Sizinki bence normal , Yenidoğanlar genelde hep uyur vaziyette,sarılığı yoksa sıkıntı yok canım
balevlatlarim3535 Ireemm1 satılık sjkintisi yoksa ki 23 günlük olacağını sanmıyorum uyumasında bir problem olmaz. Gazi yoksa rahatsa uyuyordur kuzu