Roro37 34+5 deyim otursam da yatsam da nefes darlığı çekiyorum kalbim sıkışıyor gibi böyle şeyler yaşayan var mı normal mi sizce?
Pnr_KMRC1 Roro37 hem sıcak hem nefes darlığı ikisi birleşimce nefes hiç alamıyorum burnum zaten dert içince hep tıkanıyor ağzım açık sürekli ağızdan nefes almaya çalışıyorum 33 haftalığım
Roro37 Btl-Als ben normalden fazla zorlanıyorum sanıyordum ama havalar ne uyku bıraktı ne rahat nefes 😔