runkli0606 Hayalim2baby m2 önemli deil rayiç bedel kaç gösterirseniz onun üzerinden hesaplama yapılır
balevlatlarim3535 Hayalim2baby evin bulunduğu belediyeden rayiç bedelini öğreniyorsunuz. Alım satimda kaç para gösterirseniz evi ona göre masraf çıkıyor hem alıcıya hem satıcıya
Bebegim3444 Hayalim2baby rayiç bedeli hesaplanır o şekilde tapu masrafı çıkar. Rayip bedeli az gösterilirse eger ki sattınız diyelim yüksek kredi çıkmaz. Bes yıl içinde. Genel olarak kimse değerinde göstermiyor az gösteriliyor.
Bebegim3444 Hayalim2baby yanı soyle soyliyim rayip bedeli en dusuk 700 800 arasi gösterilir. Bende aynı şekilde yaptım. Rayiç bedeli az gösterildi daha az ucret oderim. Tabi benm bahsettim 3 yıl öncesi 150 bin gösterildi 6 bin odedim.