Bir kaç haftadır uykumdan kolum uyuşmuş ve sızlayan bir acıyla uyanıyorum, normal bir uyuşma gibi değil hemen geçmiyor yarım saat sürüyor açılması uyandığım andan itibaren değişik bir sızısı oluyor dirseğim acıyor hareket ettiremiyorum elimi bir süre. Böyle bir sorun yaşayan var mı varsa sebebi ne olabilir