byzyldz hayır ilk de sezaryen olduğu için, normalde bi sorun yoksa normal yapmanızı öneriyor, isteğe bağlı sezaryen yasak zaten devlette, ama konuşur ikna ederseniz yapar sanırım, aslında doktorluk değil başhekim ve sağlık bakanlığı istemiyor isteğe bağlı sezaryeni