Melekinci bende kullanıyorum multivitamin, d vitamin ve Demir ilacı zaten doktorun verdiyse senin kanını o o değer aralığında tutmak içindir seni destek içindir çünkü hamileyken tek kendin olarak düşünme sendeki vitaminlerden bebekte besleniyor kemik kas beyin sinir hücreleri oluşacak onda da ee bunlardan nerden oluşacak senin takviye Alman lazım ki onada fayda sağlasın. Tamam eskideki insanlar kullanıyordu ama onların yedikleri ile bizim yediklerimiz bir mi bugün organik ürün alsan yarın mecbur ucuzuna dönmek zorunda kalıyorsun ki bide organik diye satılanlar bile organik değil kısaca doktorun ne önerdiyse onu kullan millete bakma herkesin bünyesi değerleri bir değildir