Bende 34 haftalığım bebeğin çantasını hazırladım. İki tane alt üst takım hastane çekimi için karar veremedim o an da karar veririm diye düşündüm. 3 tulum her birine çorap body eldiven şapka ağız mendili koydum. 3 penye 1 müslin kundak koydum. 5-6 tane ağız mendili ayrı koydum. Kuranı Kerim koydum baş ucuna koymak için. Bez ıslak mendil alt açma koydum. Biberon koymadım çünkü mama ihtiyacı olsa bile kaşık ile veriyorlar zaten. Emzik almadım çünkü kullanmayı düşünmüyorum.