Skn23 1haticekubra23 inşallah ama dediğim gibi devamlı düzenli kullanmak çok önemli . Tadı çok kötü olduğu için ben bir kaşık dondurmanın içine katıp katıp yedirdim hep 🤷♀️ benim kızım ilaçlara karşı biraz isteksiz . Belki de o yüzden 3 gün sonra falan anca etkisini. Gösterdi
1haticekubra23 Skn23 yarın kullanmaya başlıyorum bugün bulabildik eczandden bende icirmeye calisicam eğer icmezse meyve suyuna katmaya calisicam .sadece eczacı sıcak şeylerin içine katmayin dedi ozaman bozuyormus ilacı
Skn23 1haticekubra23 dondurma çok mantıklı oluyor böyle hafif dışarda beklettikten sonra üstüne ekleyip yediriyordum gram anlamıyordu tadını
1haticekubra23 Skn23 denedim bende normal icirmeyi ama zor içti inşallah dondurmayla denim bende teşekkür ederim tavsiyeniz için:))
Matmazelbebi 1haticekubra23 %100 elma suyu olan meyve suyunu kullanıyorum ben hemen işe yarıyor kendimde.1 bardak içiyorum. Doktorunuza danışın isterseniz çocuğa ne ölçüde nasıl vermek gerek bilmiyorum. Birde erik hoşafı önerebilirim Allah yardımcınız olsun 🤗
Orucu12 1haticekubra23 aynı durumu pedagog destegı ıle atlattık maalesef cok sey denedik olmadı. Pedagog sayesınde 1 1,5 aylık surecte cozduk