Kaderisa Arkadaşlar kan ilacı ferrrum ‘a başladım afedersiniz büyük abdestimin rengi simsiyah oldu resmen varmı bunu yaşayan normal mi bırakmalı mıyım ilacı
-Gokce035- Kaderisa normal kabız da yapıyor , kabızlık durumu aşırı rahatsız ederse değiştririz demişti benim doktor, değiştirmedim kullanıyorum ben
Poncikpanda Kaderisa doktorum yazarken uyarmıştı beni simsiyah olur bu normal bi durum sakin beni arama diye 😂
Bskaysy Kaderisa yaklaşık 1 aydır kullanıyorum herhangi bir sıkıntı yaşamadım içtiğin su miktarını arttır canım. En az 2.5lt su içmsye çalış o zaman düzelir. Bide sebze ağırlıklı beslen istersen bi süre
Lokumcuk Kaderisa hayir birakma bu etkiyi yapıyor o ilaç vücudunun kan depolanması için çok önemli bende doğuma kadar kullanacagim