Denizanne Merhabaa. 7 haftalık hamileyim oje sürmek ya da saç boyamak istiyorum hatta özellikle saç boyamak önemli saçımı hamile kalmadan önce kırmızı yapmıştım ve şimdi çok fena dibim geldiii. 😒 Hamileliği boyunca oje süren ya da saç boyayan var mı? Veya bunu doktoruna soran var mı?
Pirayeee Denizanne ben oje sürüyorum ama herzaman değil, genelde boya tavsiye edilmiyor kimyasal olduğundan ve kokusu ağır olduğu zarar verebilir