Canım bence canını hiç sıkma hem kendini hem bebeğini üzme detaylı ultrona girdinmi öncelikle. Böyle soylenilen çok hamilelik vardır illaki ama sonrasında sorun çıkmaz insllah seninde öyle olur. Başka doktora daha git hemen takılma bitanesine dualarım seninle bende 24 haftalık hamileyim tedavi sonrası oldu hep korkuyorum bişey oluvercek diye ama Rabbim o kdr buyukki meleklerimizi hep koruyo