busssrayildizzz16-10 11+2 günlük hamileyim,hiç kilo almamışım,bu normal mi,doktorum düzenli bir tartma yapmadı,kendim kontrolümü sağlıyorum şuan… Siz kaç haftalıkken kilo almaya başladınız mı ?
buusur busssrayildizzz16-10 daha 7-8 haftalardayken iki kilo almıştım sonra bulantı iştahsızlıktan geri vermişim, bulantı geçti iştahım açıldı toparladım 22+4’üz 2,5 kilo aldım geçen bi zehirlendim bir kilo daha gitti şimdi bebek yarım kilo o iyi şükür bebiş sağlıklıysa ilk zamanlar almamak yada azar azar almak çok da önemli değil😊 sonlara doğru herkes şişeceğimizi söylüyor
Ebus2045 busssrayildizzz16-10 28 haftadayim 1,5 kilo almışım bugün kontrol vardı bundan sonra alirmiyim bilmiyorum. İlk oğlumda 18 kilo almıştım bunda tabi daha hareketliyim bebek alıyor bende bişey yok ama memnunum şükür almam inşallah
Ayazmom_ gayet normal ben 19. haftama giricem 2 kilo aldim ama bebegimin kilosu gayet iyi onemli olan onun almasi sizin degil🥰
MirsT busssrayildizzz16-10 16 da 1,5 kiloydu sonrasında 18. Haftada karnım çıkmaya kilo almaya başladım 2. De
Nazlimom busssrayildizzz16-10 ben hatırlamıyorum ama hamileyken 5 kilo aldım oğlumda 3.330 kg doğdu 😂
Tugraseda busssrayildizzz16-10 18. Haftamda kilo almaya başlamışım. Şuan 29+3üm toplam 5+5 aldım. 18. Haftadan itibaren ufak ufak almaya başladm her hafta tartılıp uygulamanın kilo takip kısmına yazıyorum. Gidişatımı görmek iyi oluyo. 11 hafta kilo almak için erken endişlenmeyin