Hnd3535 Dneglr hiç belirti aramayın çünkü belirti olmuyor oluyor diyende ilaçların etkisidir diyorum. Bunları kafanıza takıp stres yapmayın.. en güzeli test günü kanınızı verin güzel sonuç alın
Bebegim3444 Dneglr hic ama hic belirti arama stres yapma kafan rahat olsun. Yürüyüşlerini yap surekli ayağının altına da yastık koy. Belirtiler seni yanıltır. Benmde iki transfer de tum belirtiler vardı tamam dedim negatif aldım. Üçüncü de hic belirtim yoktu ama hic pozitif aldım.
Birbahargunu Belirti aramiyordum ama aciyinca fark ettim benim 5. Gün göğüs kenarlarım sizlamaya başladı bir de belimin soluna ağrı girmişti çok acı veren bir agriydi fark etmemek imkansız 20 haftalığım hala sol tarafım hep ağrır sol kasık sol bel vs