Herkese merhaba, 27+3 gebeyim 7 ekim doğum olarak planladık fakat tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum🥰 ben sezeryan istedim normal doğuma cesaretim yok fakat normal anestezimi yoksa spinal anestezimi karar veremiyorum. Spinal anestezi de ağrı değil ama yapılan işlemler hissediliyormuş doğru mu 😑 açıkcası doğumdan korkuyorum. Şimdiden teşekkür ederim 🙏