Ece_burhan 37 haftaligim ve her akşam idrar torbamin oldugu yer kendiliginden kasiliyor gevsiyor boyle olan var mi agri olmuyor kendi kendine oluyor ve geciyor acaba bebek mi yoksa acilmami oluyor ilk gebeligim