Civcivinannesii 10+2yiz bugün. Sabahları bulantım hiç olmuyor. Akşamüstü 5 gibi başlıyor yatana kadar devam ediyor zar zor uyuyorum. Hiç istiğfar da etmedim. Benim gibi yaşayan var mı :(