naneliseker_ yinede çok kullanmayın onu derim bağırsak florasını bozmayada çok elverişli ben çocukluğumdan beri kronik kabız olduğum için ömrüm ilaçlarla geçiyor takviye almazsam 20 gün çıkmadığım oluyor. Oyüzden doktorlar kadar bilgi sahibiyim diyebilirim bu konuda en masumu duphalac kana da karışmıyor direk bağırsaklara