kızlar 4 günlük bebeğimi sarılık+enfeksiyondan yoğun bakıma aldılar. iki gündür gidip emzirip orda bırakıp geliyorum. bu süreci yaşayanlar var mı? sarılık için ışık tedavisini kesmişler gidişata bakacaklarmış enfeksiyon için bir şey söylemiyorlar çok korkuyorum